۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

فیلم سخنرانی محمد رضا شجریان در مراسم یاد بود پرویز مشکاتیان



مراسم یاد بود پرویز مشکاتیان در مسجدجامع شهرک غرب تهران برگزار شد و محمد رضا شجریان طی سخنانی گفت الگوی مشکاتیان خیام بود و حضور و سخنرانی محمد رضا شجریان با استقبال خوب مردم مواجه شد صدای استاد به دلیل انکه تازه از تور اروپا باز گشته بود و همچنین هنوز ناراحت درگذشت مشکاتیان بود در هنگام سخنرانی گرفته بود گفت:محمدرضا شجريان نيز طي سخناني گفت: پرويز افسانه‌هاي زيادي داشت اما فقط يكي دو نمونه را عيان كرد و بقيه را با خود برد.
شجريان كه به تازگي از تور اروپايي خود بازگشته بود ادامه داد: انديشه والگوي زندگي مشكاتيان خيام بود و امروز نيز در كنار خيام و عيار آرام گرفت و اينك داغش ما را كلافه كرده است.
شجريان كه با صداي گرفته سخن مي‌گفت ادامه داد: من قصد سخنراني نداشتم و فقط اينجا آمدم تا به دو دسته گل مشكاتيان تسلیت عرض کنم و از شما كه به اهل موسيقي محبت داريد تشكر كنم.

۶ نظر:

پروهان گفت...

من كه اصلا ازش خوشم نمياد .. مردك مغرور و بي تربيت

نرگس گفت...

دست شما درد نكنه حاج آقا

ناشناس گفت...

شجریان بعد از انتخابات خودشو خراب کرد

ناشناس گفت...

سلام.من از این دوستان واقعآ در شگفتم.آیا درهمه دنیا آدمی پیدا میشود که فقط کمی فهم داشته باشدو از انسان آزاده وشریفی مثل استاد خوشش نیاید.از اینها بیش از این نباید توقع داشت

ناشناس گفت...

prohane to halet khobe?

green heart گفت...

بله دوستان عزیز........
ما ایرانی ها باید از احساس رضایت به خوردن سیب زمینی و پای منبر نشینی دست برداریم.توجه به روزنه های هدایت گری چون استاد شجریان (که چندین ساله داد میزنه مردم خفته بیدار شین),ممکنه ما رو از این خواب بیدار کنه.پس دوستان راجع به استاد سنجیده حرف بزنید.