۱۳۸۹ فروردین ۲۳, دوشنبه

جهان قشقایی معروف به جهان درگذشت

جهان قشقایی معروف به( جهان) خواننده موسیقی پاپ و یکی از خوش صداترین خوانندگان موسیقی پاپ حدود ساعت 21 شب 22 فروردین به وقت تهران بر اثر سکته قلبی درگذشت جهان که در سال 1955 به دنیا امده بود در طول بیش از 40 سال فعالیت هنری خود ترانه های زیبایی را با آن صدای محزون خود خواند و آلبومهای زیبایی را روانه بازار موسیقی کرد جهان هر چند در غربت از دنیا رفت و لی همیشه به ایران عشق می ورزید .
پ.ن: خیلی غمگینم این روزها فقط غم به جان ادم می زند ریشه از اول بهار 89 این بهار شده است خزان هنرمندان جهان از جمله خواننده های مورد علاقه من بود می خواستم برای این پست ترانه ای از جهان را بگذارم اما هرچه فکر کردم نتوانستنم ترانه ای رااز جهان را بردیگری برتری بدهم به همین دلیل قسمتی از کنسرت جهان ویکی دیگر از خوانندگان را قرار داهام تا فقط به تفاوت صداها پی ببرید و ببنید که وقتی یک ترانه با صدای خواننده ای مانند جهان خوانده می شود چقدر با خواننده دیگر تفاوت دارد

۱۶ نظر:

بهناز گفت...

روحش شاد.

ناشناس گفت...

من هم عاشق صداي جهان بودم.

ماه من گفت...

من هم صدای جهان و خیلی دوست داشتم امروز ساعت ها اشک ریختم

ناشناس گفت...

واقعا متاسفم از اینکه ستاره ای مثل جهانو از دست دادیم روحش شاد یادش گرامی.

مهتاب گفت...

من هنوز باور نميكنم من عاشق جهان بودم حيف از او
واي بر ما بي صداي دلنشين چو اويي!

ناشناس گفت...

واقعا از این خبر شوکه شدم.خدا رحمتش کند.من عاشق صداش بودم

خیلی غم انگیزه

ناشناس گفت...

روحش شاد من با آهنگ هاش عاشق شدم
وحید از تهران

ناشناس گفت...

روحش شاد من عاشق صدا و شخصیتش بودم

ایلقار گفت...

متاسفم
واقعا متاسفم از درگذشت این هنرمند خوش صدا...

ناشناس گفت...

ای بابا! پس این دیگه چرا؟
:(

تو مهمونی دیده بودمش....
:(

ای بابا! ای بابا!
:(

کافه آزادی گفت...

یک شب نه دو شب رو توبه کردم،دیدم نمیشه دوباره مستم

سعيد گفت...

خدايا به پاكان درگاهت قسم جهان را بهترين مكان را نصيبش كن

ناشناس گفت...

خدا بیامرزدش.واقعا خواننده خوبی بود.
روحش شاد

مریم گفت...

با سلام من واقعا هنوز توی شوک هستم چون اصلا باورش خیلی سخته کمی اگر به عقب برگردیم میبینیم که چه خواننده های تاپی را توی این چند سال از دست دادیم.خدا همه آنها را در بهترین جای بهشت قرار دهد.آمین

رضا شوندی گفت...

خودت گفتی > نظار لحضه های عاشقی حروم شه
بده دستاتو به من

سرهنگ 36ساله شوندی
از قم

سرهنگ رضا شوندی گفت...

تو به من زندگی دادی ورفتی
روحش شاد ویادش گرامی باد