۱۳۸۹ اسفند ۲۶, پنجشنبه

لوح تقدير خانه‌سينما به علي زادمهر اهدا شد

به پاس پيگيري مشكلات سينما و در مراسمي در خانه سينما، در بخش پوشش اخبار و رويدادهاي سينمايي و توجه به مشكلات سينما در حوزه اجرا و مديريت از علي‌زادمهر خبرنگار ايلنا تقدير شد.
به گزارش ايلنا مراسم تجليل از خبرنگاران سينمايي در سال 89 صبح امروز(25 اسفند) با حضور محمدمهدي عسگرپور(مديرعامل خانه سينما)، اعضاي هيات مديره و جمعي از سينماگران در خانه‌سينما برگزار شد.  در اين برنامه؛ خبرنگاران برتر در بخش‌هاي مختلف معرفي شدند.
در بخش پوشش اخبار و رويدادهاي سينمايي و توجه به مشكلات سينما در حوزه اجرا و مديريت از علي‌زادمهر خبرنگار ايلنا تقدير شد. كامران ملكي در هنگام قرائت متن لوح تقدير گفت: امروز خبرگزاري ايلنا، به يكي از خبرگزاري‌هاي مهم و اصلي كشور تبديل شده و بسيار تاثيرگذار است در لوح اهدايي آمده است: گسترش آگاهي جز با اطلاع‌رساني و انتقال گردش آزاد اطلاعات ميسر نيست. جامعه آگاه، جامعه انساني و عادلانه است كه نهال رستگاري در آن بارور مي‌شود. جامعه اصناف سينماي ايران كوشش درخور تحسين شما را در بازتاب و انتقال آزاد و صادقانه اطلاعات به آيين سپاس خوانده از خداوند متعال تندرستي و دوام توفيقتان در مسيري كه برگزيده‌ايد را خواهان است. همچنين در بخش تكريم از پيشكسوتان و توجه به جايگاه هنرمندان فرهيخته و مشكلات آنان از مسعود نجفي خبرنگار ايسنا، در بخش يادداشت و نقدها از سعيد مروتي، در بخش پيگيري مطالبات و تلاش‌هاي مجدانه از بيتا موسوي خبرنگار مهر در بخش نقد از رضا استادي خبرنگار جام جم در بخش توجه به خبرهاي سينمايي از سميه علي‌پور خبرنگار خبر آنلاين، در بخش بهترين منتقد از حسين معززي‌نيا سردبير ماهنامه 24 و مهرزاد دانش در بخش انتشار و توجه به مطالبات صنوف مختلف از گيسو فغفوري خبرنگار روزنامه شرق در بخش پيگيري مطالبات مختلف صنوف و سينماگران از شيما غفاري سردبير بخش سينمايي خبرگزاري ايسنا با اهدا لوح تقدير تقدير شد.

۱ نظر:

نگارین گفت...

تبریک