۱۳۸۷ آبان ۱۳, دوشنبه

لطفا در تاکسی درد دل نکنید

راننده شاكي بود بهش گفتم :این اعلامیه چیه نصب کردی تو تاکسی
گفت:اعلامیه نیست یک خواهشه، تقاضاست
گفتم: برای چی زدی حالا
گفت:من خودم موبایل دارم اما بعضی ها رعایت نمی‌کنند طرف می‌آید می نشید و شروع به مذاکره و معامله می‌کند و ناگهان می‌کوبد روی داشبورد می‌گویم آقا نتوانستی معامله کنی برای چی روی داشبورد می‌زنی و به من خسارت می‌زنی...

و یا چند روز پیش جوانی با موبایل داشت صحبت می کرد و تمام از الفاظ رکیک و سکسی استفاه می‌کرد به نظر می آمد مخاطبش اززنان خیابانی باشد بعد که تلفونش تمام شد یکی از مسافران که خانم بود شروع کرد به داد و بیداد و با این آقا که این چه نوع حرف زدن در مکان عمومی است و از من توقع داشت که با آن فرد برخورد کنم...
یا یک خانمی سوار ماشین شده زنگ می‌زنه به دوستش می‌گه ژیلا من دارم میرم خانه رامین ،دوستشم می‌آد، توهم می‌خوای بیا خوش می‌گذره ... یعنی چی خانم؟! کمی رعایت کنید لطفا...

برای همین یک اعلامیه زدم خواهش کردم :"از بیزینس(تجارت) ودرد دل با تلفن همراه دراین فضای عمومی خود داری فرمایید.

گفتم :دیدی من هم که ازاول گفتم اعلامیه است

گفت:آره، راست می گویی اعلامیه است

۱ نظر:

ناشناس گفت...

فرهنگ مکتوب داره گسترش پیدا می کنه...