۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

حضور در نشست ضرغامی و یک توضیح

هفته پیش ضرغامی رئیس صدا و سیما بعد از 5 سال جمعی از خبرنگران را دعوت کرد تا درباره برنامه های 5 سال گذشته و برنامه های پیش رو صحبت کند من هم رفته بودم و چند سوال هم با خود برده بودم اتفاقا سوالات من درمورد انتخابات و قضایا اخیر و ضعف صدا و سیما در این اتفاقات و بدتر عقب ماندن صدا و سیما در اطلاع رسانی به مردم بود . هرچند که جوابهای ضرغامی اصلا قانع کننده نبود. دو روز پیش مشروح این نشست از تلویزیون پخش شد و بعد از آن اتفاقات جالی افتاد از بین تماسها وپیامکهای که برای من می امد عدهای تبریک می گفتند و بعضی ها می گفتند که چرا در این نشست شرکت کردی و تو که ادعای دوم خردادی و اصلاح طلبیت می شود چرا رفتی صدا و سیما ؟
دیروز در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بعضی از برندگان حاضر نبودند تا با صدا و سیما مصاحبه کنند و به نوعی آن را تحریم کرده بودند ...
برای من مهم حضور در جلسه و طرح مسائلی بود که در قالب سوالات خود مطرح کردم و اصلا به دنبال جواب نبودم چون از قبل می دانستم جواب قانع کننده نخواهم شنید (همانطور که همه دیدند و شنیدند) از سوی دیگر به هیچ عنوان تحریم صدا و سیما را قبول ندارم زیرا معتقدم باید ازهر تریبونی حرف خود را بزینم و کسانی تریبون را تحریم می کنند که حرفی برای گفتن ندارند شما حرف خود را بزنید حداقل سود آن این است که خبرنگاری که از شما سوال کرده است سخنان شما را می شنود و شاید اثر گذار باشد

هیچ نظری موجود نیست: