۱۳۸۷ آذر ۹, شنبه

یک اتفاق بد در سینما آزادی و چند اتفاق خوب ...

من اصولا شنبه ها سینما نمی روم و یکشنبه هانیز تاترنمی روم مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد و یا دوستی دعوت کند .شنبه این هفته دوستم پیشنهاد کرد تا برویم سینما، برای اینکه به محل کار هردو ما نزدیک باشد سینما آزادی را انتخاب کردیم (سینما آزادی هم زیاد نمی روم واولویت اولم سینما عصر جدید است ) من ساعت 17 از دفترروزنامه بیرون آمدم و زودتر رفتم تا بلیط بگیرم .حدود ساعت 17:30عصر رسیدم جلوی در سینما آزادی و از مسئول گیشه پرسیدم که آیا بلیط فیلم ... برای ساعت 19 شب را الان می فروشند مسئول گیشه گفت بله و دوتا بلیط به من داد و من هم بدون اینکه بلیطهارا چک کنم گذاشتم در جیبم(اشتباهی نابخشودنی)...
نزدیک ساعت 19 با دوستم وارد سالن شدیم وپس از عبور از گیت های بازرسی و چک و خنثی سینما وارد سالن شدیم. حدود نیم ساعت از فیلم گذشته بود که مسئول بازرسی آخر من و دوستم را صدا کردتا بلیطها را دوباره کنترل کند منهم بلیطها را دادم و بعداز چند دقیقه من و دوستم را صدا کرد بیرون و گفت که بلیطها برای سانس ساعت 17 است و شما نمی توانید فیلم را ببینید ، یعنی خانم گیشه چی بلیط اشتباهی به ما داده و ساعت صدور بلیط هم 16:21 بود....
وقتی به سر بازرس سینما گفتم که بلیطها را 17:30 گرفتم نه تنها باور نکرد بلکه گفت: نه خیر حرف شما تناقض دارد(شما بخوانید دروغ می گویید ) وقبول نمی کرد که خانم گیشه چی یک بلیط رزرو شده کنسلی ساعت 17 را به ما فروخته است وتازه بعد از اینکه از سینما می خواستیم بیایم بیرون مسئول جلوی در سینما با لحن بدی گفت: تازه نیم ساعت هم فیلم مجانی دیدید و کم مانده بود کار به جای باریک بکشد...
از آنجای که سینما آزادی در دست شهرداری است و شهردای هم تبدیل به مخابرات شده و آقای شهردار فقط به تلفنهای .1818 .1717 .1414 و غیره جواب میدهد....به دوستان سفارش می کنم که اگر به سینما آزادی می روند همه چیز را چک کنند وگرنه در آنجا چیزی به نام حرمت مشتری وجود ندارد...
پ.ن: اگر دوستم نبود شاید یک اتفاق بد می افتاد اما دوستم ؛من را به آرامش دعوت کرد. در اینگونه موارد بودن دوستهای خوبی که انسان را به آرامش دعوت کنند خیلی خوب است. اتفاق بد شنبه یک بدی داشت و چندین خوبی وباعث شد که با دوستم حرف بزنم و بیشتر به ارزشهای انسانیش پی ببرم...

۱ نظر:

ناشناس گفت...

زین دو هزاران من و ما ای عجبا من چه منم / گوش بنه عربده را دست منه بر دهنم
lotfan mani kamel iin beyt ra beh iin email befrestid : mh1_elea@yahoo.com